Преземи: КИНОПИС БР.14

 

СОДРЖИНА

 

ИСТОРИЈА НА ФИЛМОТ

(прилози за историјата на филмот во Македонија)

-Јелена Лужина: Мис Стон како драмската/театарската провокација

 

ТЕОРИЈА

-Мирослав Чепинчиќ: Методолошка шема за еден општ хрестоматски преглед на филмолошките теории

– Сузана Милевска: Филмот како текст и фанатаизам (влијанијата на деконструкцијата и психоанализата врз филмската теорија)

– Лора Малви: Визуелното задоволство и наративниот филм

 

ПОВОДИ

-Борис Ноневски: Векот на филмот во Македонија (вовед од каталогот за истоимената ретроспективна изложба)

-Димитрие Османли: Година на значајни кинематографки јубилеи (Реч на свечената академија на Друштвото на филмските работници на Македонија)

 

МАКЕДОНСКИОТ ФИЛМ ДЕНЕС

„Ангели на отпад“, игран филм на Димитрие Османли

-Александар Прокопиев: Залудниот сон за Атлантида (кон сценариото „Ангели на отпад“ од Томислав Османли

-Љубомир Костовски: Вирусот на буништето

-Благоја Куновски: Каде ли се КЛОВНОВИТЕ од УЛИЦИТЕ на АМАРКОРД?

-Мирослав Чепинчиќ: Минатото како митологема

-Христо Крстевски: Филмски триптих на Томислав Османли

 

ТЕЛЕВИЈА -ВИДЕО

-Јадранка Владова: Смеата е забранета (само) во царството на смртта(за феноменот на хуморот на ТВ серијата К15)

За долгометражниот видео филм „Н.Е.П.“

– Љубомир Костовски: динамиката на фактите

-Владимир Георгиевски: Жива филмска слика

-Благоја Куновски: Една антидогматска медиумска парабола

 

ФОТОРГАФИЈА

 

– Бојан Иванов: Визуелни, амбиентални и гестуални искази (кон фотографската изложба„ Врати и прозорци“ на Дарко Башевски)

IN MEMORAM

Јагода Михајловска – Георгиева: Боите на заминувањето (за двојниот живот на Кшиштов Кишловски и за неговите умирања, 1941 – 1996)

-Мирослав Чепинчиќ: Неспокојот на застанатата игра (Џин Кели, 1912 – 1996)

 

ФЕСТИВАЛИ

– Благоја Куновски: Фестивалски паралели (за фестивалите во Кан, Лондон, Виена и Ваљадолид – 1995 година)

16-ти интернационален фестивал на филмската камера „Браќа Манаки“ – Битола

-Георги Василевски: Мајсторот и интуиција

– Дубравка Рубен: Филмска магија, да или не? (разговори со директорите на фотографија Дик Поуп, Даниел Баро, виви Василие Драган и Фабијан Едер)

Илинденка Петрушева: Најбитно е она што треба да се каже (разговор со директорите на фотографија Карпо Година, Мајкл Спилер, Вилко Филач)

-Програма и награди на 16-тиот интернационален фестивал на филмската камера „Браќа Манаки“ – Битола

НОВИ ИЗДАНИЈА

– Јасминка Димитрова: Една значајна книга (за книгата „Филмскиот кадар и неговата естетска суштина“ од Стефан Сидовски)

 

 

Leave a comment