СОДРЖИНА
ИСТОРИЈА НА ФИЛМОТ
(прилози за историјата на филмот во Македонија)
– Илинденка Петрушева: Поглед кон непознатите пространства (белешки за странски филмски снимања во Македонија меѓу двете светски војни)
ТЕОРИЈА
Мирослав Чепинчиќ: Естетички простори на филмот
ИЗВЕСЕН ПОГЛЕД
– Елизабета Шелева: Поетика на филмската тишина
-Велимир Абрамовиќ: Филмот како нематеријален феномен
-Тадеуша Мичка: Виртуелната реалност како постмодерна игра
ПРЕТРАГИ
– Неделчо Милев: Лицедејската полифонија на Чаплин
-Наум Пановски:Аденоид Хинкел против Артуро Уи (белешки за Чаплин)
МАКЕДОНСКИОТ ФИЛМ ДЕНЕС
за играниот филм САМОУНИШТУВАЊЕ на Ербил Алтанај
-Мирослав Чепинчиќ: Испробување на субверзивни визуелни варијанти
– Сунчица Уневска:Копија верна на оргиналот
-Љубомир Костовски:Сила на воздухот
-Георги Василевски:Благотворните изливи на иронијата
-Кирил Темков: Женски судбини во светот на празнотијата (кон феноменологијата и естетика на женските ликови во филмот „Самоуништување“)
-Љупчо Тозија: Актерска игра наспроти самоуништувањето
ФОТОГРАФИЈА
-Сузана Милевска: Фотографската репрезентација како апропријација
-Пјер Асулен: Интервју со анри Картие – Бресон
ФЕСТИВАЛИ
– Благоја Куновски: Фестивалски паралели (за филмските фестивали во Берлин, Кан и Загреб – а996)
– Марина Костова: Филмските фестивали во Прага и Карлови Вари – 1996
Leave a comment
Мора да се пријавите за да испратите коментар.