СОДРЖИНА
ИСТОРИЈА НА ФИЛМОТ
(прилози за историјата на филмот во Македонија)
-Илинденка Петрушева: Старите кина во Велес (1919 – 1944)
– Марко Ковачевски: Шеесет години од филмската хроника за Валандовскиот земјотрес од 1931 година
ПОРТРЕТ
Трајче Попов,
-Павлина Пановска: Со камерата – во вруток на животот (за животниот пат на Трајче Попов)
-Мето Петровски: Дијалог со времето (за документарниот опус на Трајче Попов)
-Георги Василевски: Дудализам на митскиот и интимистичкиот говор( за играните филмови на Трајче Попов)
ТЕОРИЈА
-Сузан Зонтаг: Во Платоновата пештера
МАКЕДОНСКИОТ ФИЛМ ДЕНЕС
За „Тетовирање“, игран филм на Столе Попов
-Георги Василевски: Сликата на ужасот отрезнува
-Ана Шапкалиска: Во потрага по изгубената религиозност
-Ѓорѓи Јаневски: За „Тетовирање“
За „Љубовта на Кочо Топинчаров“, документарен филм на Антонио Митриќевски
-Кети Каранфилова: Поетично во документарното
Се снима
-„Последната македонска сага“, игран филм на Бранко Гапо (фото репортажа)
ФОТОГРАФИЈА
-Никифор Смилевски:Хаџи Косте, зограф и фотограф (тајните на Титоввелешкиот манастир „Св. Димитрија“)
-Бојан Иванов: за фотографскиот занает (кон изложбите на Томас Јанул и Благоја Дрнков во Скопје)
ВИДЕО-ТЕЛЕВИЗИЈА
-Сузана Милевска: Дисеминација на собласнителноста (за ТВ филмот „Кокино“)
ПРЕТРАГИ
Во потрага по новиот актер
-Еуџенио Барба: Проширеното тело: за актерските енергии
IN MEMORIAN
-Мирослав Чепенчиќ: По трагата на синеастот (за Дејвид Лин и неговото дело)
ФИЛМОВИ
-Јелена Лужина: Не се! (за филмот„Розенкранц и Гилдестерн се мртви“ на Томас Стопард)
-Јадранка владова: Привремено будење( за филмот „Будење“ на Пени Маршал)
Златко Андреевски:Исконскиот танц со дивината (з афилмот„Танц со волците“ на Кевин Костнер)
ФИАФ
-Весна Масловариќ: 47. Конгрес на ФИАФ
ПОВОДИ
-Кети Каранфилова: Една историја на филмот (кон изложбената поставка на Музејот на подвижната слика во Лондон)
НОВИ ИЗДАНА
-Наташа Аврамовска – Перчуклиевска: Видување на градот и одот негов во времето – или за лиричната иконографија на паметењето (за книгата „ Скопски диптих“ од Томислав Османли)
Leave a comment
Мора да се пријавите за да испратите коментар.